Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
Konfiguracja i instalacja sprzętu w ramach projektów wdrożeniowych
Instalacja, konfiguracja, fiskalizacja i przeglądy urządzeń fiskalnych
Naprawa kas i drukarek fiskalnych
Instalacja i konfiguracja terminali płatniczych
Współpraca z dostawcami i serwisami sprzętu
Bieżąca współpraca z administratorami sieci i systemów
Przyjmowanie, rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń serwisowych
Terminowość realizacji zgłoszeń
Wsparcie techniczne i konsultacje dla użytkowników końcowych
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z użytkownikami
Realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów.
Wykształcenie min. średnie techniczne o profilu informatycznym lub elektronicznym
Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania nieoczekiwanych problemów
Znajomość systemów Windows i Pakietu MS Office
Znajomość budowy i funkcjonowanie sprzętu komputerowego
Znajomości sieci LAN/WAN (IPv4) (konfiguracja urządzeń sieciowych)
Odpowiedzialność i dynamika w działaniu
Prawo jazdy kat. B
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.